239684

مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد؛

آغاز فعالیت پاویون شهرک در بیست‌سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری تهران

دنیای معدن-مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: پاویون شهرک در بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران از امروز شنبه ۱۹ آذرماه، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار تهران از شنبه ۱۹ آذرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در همین خصوص اظهار کرد: پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این دوره از نمایشگاه که با شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» برگزار خواهد شد، با حضور بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور اصفهانی در این نمایشگاه فعال خواهد بود.

وی افزود: این شرکت‌ها که در حوزه‌های فعالیتی مختلف نظیر؛ «فولاد و صنایع فلزی»، «نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «امنیت غذایی، آب و محیط زیست» و «فناوری‌های نرم، فرهنگی و صنایع خلاق» فعال هستند، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه، علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از اخبار پاویون شهرک، به سایت، شبکه‌های اجتماعی و کانال آپارات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراجعه کنند.

نباتی‌نژاد ادامه داد: پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران در سالن ۶ غرفه شماره ۱۷، از روز شنبه ۱۹ آذرماه تا روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است. در همین راستا از تمامی مسئولان، اساتید، دانشجویان خبره دانشگاهی، اصحاب رسانه و همینطور فعالان این حوزه دعوت می‌شود از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدن کنند.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه که به همت ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حضور خواهند داشت و مسئولان ارشد کشوری از آن بازدید خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید