239385

در نوزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

بررسی مشکلات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

دنیای معدن: عملیات حفاری و اکتشاف ۵ محدوده معدنی به زودی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: در این کارگروه برنامه‌هایی برای صنعت و معدن، وسایل صنعتی و معدنی استان اعلام و به زودی عملیاتی می‌شود.

خدایار کریم نژاد افزود: عملیات معدن آهک هیدراته تا یک ماه آینده شروع به کار خواهد کرد و در یک سال آینده به بهره برداری می رسد. 

وی همچنین به معدن اسید فسفریک اشاره کرد و بیان داشت: با بررسی‌های این طرح در کارگروه رفع موانع تولید مجوز این معدن به زودی صادر و کار عملیاتی توسط هلدینگ غدیر شروع و درخواست زمین برای گسترش این معدن بررسی می‌شود

مدیرعامل تهیه و تولید مواد معدنی ایران همچنین به اکتشافات محدوده‌های معدنی اشاره کرد و بیان داشت: اکتشاف پهنا‌های ۵ محدوده معدنی را در دستور کار داریم و به زودی عملیات حفاری و اکتشاف را شروع می‌شود .

همچنین در این جلسه تعیین و تکلیف صدور سند ۲۰ هکتاری که توسط امور اقتصاد و دارایی به بخش معدن واگذار شد، افزایش عرصه مورد نیاز هلدینگ غدیر برای عملیات معدنی، درخواست لغو صورتحساب ۸۰۰ میلیون تومانی آب بهای آب منطقه‌ای که به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد و موضوع معارضین محلی خط انتقال آب به طرح‌های معدنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید