238529

نماینده مردم سلسله در مجلس:

بیش از ۵۶ رگه معدنی در لرستان کشف شده است

دنیای معدن: نماینده مردم سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۶ رگه معدنی در لرستان کشف شده و نیازمند سرمایه گذاری است.

به گزارش دنیای معدن، یحیی ابراهیمی در جلسه شورای اداری سلسله که امروز با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت های طبیعی زیادی بوده اما متأسفانه نسبت به پیشرفت در دیگر شهرهای کشور، سهم خوبی از صنعت نداشته است.

وی تصریح کرد: پس از ۴۳ سال مطالبات مردم لرستان، مطالبات اولیه است، سرمایه گذاری دولتی قبل از جنگ تحمیلی انجام نشد و این مهم پس از جنگ نیز ابتر ماند.

نماینده مردم سلسله در مجلس خاطرنشان کرد: طی این سال ها توزیع اعتبارات بر اساس شاخصه ها و قابلیت ها نبوده و علت آن تصمیم های غلطی بوده که در مرکز زده شده و امروز موجب محرومیت استان شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: معادن خوبی در لرستان وجود دارد و در این راستا بیش از ۵۶ رگه معدنی در استان کشف شده و نیازمند سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه اکتشافات در لرستان شروع شود، چراکه معادن خوبی در استان وجود دارد، افزود: سالانه ۱۳ هزار جوان لرستانی به دیگر شهرهای کشور مهاجرت می کنند.

نماینده مردم سلسله در مجلس بیان کرد: انتظار می رود بخش های حاکمیتی همچون شستا و ایمیدرو برای سرمایه گذاری در استان ورود کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید