235494

بررسی امکان صدور 138فقره بیمه نامه در سال جاری

دنیای معدن: مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از بررسی امکان صدور 138فقره بیمه نامه در سال جاری در واحد فنی مهندسی این صندوق خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، قباد شاه کرمی مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به عملکرد صندوق بیمه درسال جدید گفت: این شرکت در سال جاری مجموعا69 مورد بازدید از معادن را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همچنین یک مرحله مزایده عمومی واگذاری معادن استنکافی در صندوق برگزار، که منجر به واگذاری 2 فقره پروانه بهره برداری به برندگان مزایده شد.

وی افزود: در حال حاضر 56 پرونده ارزیابی شده  در انتظار صدور بیمه نامه و معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات و 19 پرونده در حال تکمیل گزارش فنی و انجام مراحل ارزیابی و همچنین طرح در کمیته فنی هستند.

شاه کرمی ادامه داد: 9 پرونده آماده  بازدید طی هفته جاری و هفته آینده توسط کارشناسان فنی صندوق بازدید خواهند شد و در مرحله ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی درباره نظارت وبازدید از دستگاه های تحویل داده شده به معدنداران نیز عنوان کرد: در این مدت 23 فقره بازدید و صورتجلسه تحویل دستگاه نیز توسط تیم فنی صندوق بیمه انجام شده است. همچنین 138فقره پرونده متقاضی صدور بیمه نامه (اعتباری اکتشافی فرآوری و پیمانکاری) در بخش پذیرش واحد فنی صندوق در حال انجام مراحل ثبت نام در سامنه   CRM وتکمیل مدارک و مستندات هستند

 

دیدگاهتان را بنویسید