235045

توافق با ایمیدرو برای سرمایه گذاری در اجرای فاضلاب تکاب

پیگیر حل مشکلات آب شهرستان های تکاب و شاهین دژ/ سفر معاونین وزیر نیرو برای بررسی مشکل آب حوزه انتخابیه

دنیای معدن- نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: در دیدار اخیر خود با وزیر نیرو پیگیر حل مشکل آب شهرستان های شاهین دژ و تکاب شدم که مقرر شد برای بررسی این موضوع معاونین وزیر به حوزه انتخابیه سفر کنند.

به گزارش دنیای معدن، حسن همتی در گفت و گویی، به نشست خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در این دیدار که معاون وزیر نیرو نیز حضور داشتند مسائل و موضوعات حوزه آب شهرستان های شاهین دژ و تکاب مطرح شد و مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود: در این دیدار کمبود آب شرب تعدادی از روستاهای شاهین دژ و تکاب، حق آبه کشاورزان حوزه انتخابیه، کمک به توافق با ایمیدرو برای سرمایه گذاری در اجرای فاضلاب تکاب، کمک به شروع طرح پایاب نیمه کاره سد ساروق و همچنین تسریع در پیمان سپاری فاضلاب نیمه کاره شاهین دژ از مسائل و موضوعاتی بوده اند که مطرح شدند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: وزیر نیرو بیان کرد با توجه به کمبود اعتبارات دولتی سعی می شود در مورد موارد مطرح شده به گونه ای عمل کنیم که مردم دچار مشکل نشوند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مقرر شد 3 تن از معاونان وزیر نیرو جهت بررسی مشکلات مطروحه و اتخاذ تصمیمات لازم به حوزه انتخابیه سفر کنند؛ همچنین اسامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان های شاهین دژ و تکاب که مشکل کمبود آب دارند جهت صدور دستورات لازم تقدیم وزیر شد./

 

دیدگاهتان را بنویسید