234747

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان: بخش معدن و صنایع معدنی مورد توجه استارتاپ ها

دنیای معدن- مدیرعامل شرکت توسعه زیر ساخت فن آوری های نوین ارزش گفت: امروز بخش معدن و صنایع معدنی از حوزه هایی است که مورد توجه بیشتر استارتاپ ها قرار گرفته و شرایط فعلی با گذشته بسیار متفاوت است.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، بنابر آمارهای وزارت صنعت،  معدن وتجارت ، ایران در بین ۱۰ کشور شاخص معدنی جهان جای دارد و معادن مس، سنگ اهن، سرب و روی از جمله معادن کشور محسوب می شود که در اندازه های جهانی است.

حسین رحیمی نژاد ظهر یکشنبه پس از مراسم افتتاحیه مجموعه های نوآوری و صنایع خلاق آمپر و نوین ارزش به خبرنگاران توضیح داد: امضای تفاهم نامه هایی با نهادهای مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی برای همکاری، نشانه اهمیت این بخش است.

پیش از این وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو گفته بود، ارزش برجای ذخیره موجود ۱۰ ماده معدنی طلا، سنگ آهن،  آنتیموان، باریت، زغال سنگ،  بوکسیت، سرب و روی، مس محتوا، شورابه و عناصر نادر خاکی حدود ۳۹ میلیارد دلار است.

جعفری

رحیمی نژاد گفت: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری جدید در حوزه های صنایع معدنی از جمله برنامه های پیش بینی شده محسوب می شود،  ضمن اینکه اتصال زنجیره ارزش به زنجیره فولاد رویکرد برنامه ای که دنبال می شود.

همچنین مهدی اکبرشاهی مدیرعامل مرکز نواوری و صنایع خلاق آمپر،  فعالیت در حوزه حمل و نقل را به عنوان نخستین حوزه جدی و عملیاتی شرکت ذکر کرد و افزود: نیمه اول مهرماه امسال همایش ایده های نوین در این بخش برگزار می شود.

IMG-20220626-WA0023

وی تصریح کرد: آمپر متعهد است با بهره گیری از ایده های خلاق و طرح های ناب، سازنده وتجاری سازی آن در سطح کشور ، منطقه و جهان در جهت توسعه ی فناوری و دانش فنی در کشور ، کاهش وابستگی به واردات ، توسعه صادرات و اشتغال زایی برای هموطنان خود گام بردارد.

IMG-20220626-WA0024

 

دیدگاهتان را بنویسید