234228

محبی نجم آبادی در گفتگوی اختصاصی با دنیای معدن مطرح کرد:

سرمایه گذاری رو به رشد ایمیدرو در شهرستان سبزوار و جغتای

دنیای معدن-صبا نمایشی: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری رو به رشد ایمیدرو در شهرستان سبزوار و جغتای و دیگر شهرهای این منطقه گفت: ما از عملکرد مسئولین ایمیدرو رضایت داریم و خواهان توجه بیشتر به منطقه هستیم.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار، داورزن، خوشاب، جوین، جغتای و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دنیای معدن با اشاره به سرمایه گذاریهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) در حوزه انتخابیه اش، گفت: یکی از اقدامات مثبت مسئولین ایمیدرو سرمایه گذاری در کارخانه فروکروم جغتای است که خوشبختانه تولیدات خوبی دارد و تولیدات آن رو به رشد است.

وی افزود: طرح تولید سیلیکو متال جغتای در حال تکمیل است که با تکمیل آن شاهد اتفاقات خوبی در منطقه خواهیم بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین ایمیدرو در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برای تحقق اهداف شعال سال برنامه ریزی خوبی دارند، گفت: هدف از این نامگذاریها توجه مسئولین به امر تولید، اشتغال، خودکفایی و صادرات محصولات است و مسئولین باید در سیاستگذاریهای خود به آن توج داشته باشند.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: احداث واحد تولید سیلیکو متال در مجتمع فروکروم جغتای، احداث و افتتاح کارخانه آهن اسفنجی طرح فولاد سبزوار و.... از جمله اقدامات خوب ایمیدرو در این منطقه است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: این سرمایه گذاریها موجب اشتغال و تولید ثروت شده و امیدواریم از همه ظرفیت های موجود این صنایع نهایت استفاده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: از ایمیدرو درخواست جدی دارم که در ادامه خدمات خود با توجه ویژه به طرح توسعه ی شرکت فولادی پارسیان با احداث فازهای تکمیلی ذوب و زمینه سازی برای تولید شمش در جهت ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره تولید اهتمام ویژه داشته باشد‌.

محبی نجم آبادی بر تسریع پروژه راه کوهستانی دستوران منیدر که در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد، تاکید کرد و افزود: ۵۰ درصد هزینه این پروژه برعهده ایمیدرو است که با تکمیل آن می‌تواند باعث خروج شهرستان از بن بست و اتصال آن به جاده اصلی مشهد تهران باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید