233518

در بازدید هیات نظارت ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام شد؛

مدیر زیرساخت ایمیدرو: تغییرات محسوسی در زیرساخت منطقه لامرد ایجاد شده است

دنیای معدن-مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: با توجه به مناقصاتی که در منطقه ویژه لامرد انجام شده، امیدواریم که جذب سرمایه در این منطقه سرعت گیرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، منیژه غلامرضایی این مطلب را در بازدید هیات نظارت ایمیدرو از پروژه های زیرساختی منطقه ویژه لامرد اعلام کرد. در این بازدید که محمد صادق حسنی مدیرذیحسابی ایمیدرو نیز حضور داشت روند پیشرفت پروژه های زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو با چشمگیر دانستن فعالیت های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت: تغییرات محسوسی در حوزه زیرساخت در منطقه ویژه اتفاق افتاده است، سال گذشته مناقصات متعددی برای این منطقه برگزار شد و امسال انتظار ما پیشرفت قابل توجه پروژه ها در این موقعیت جغرافیایی است.

منافع برای کل کشور

مدیر زیرساخت سازمان ایمیدرو با بیان اینکه نتیجه و عواید همه ی این تلاش ها و موفقیت ها نه تنها برای این منطقه بلکه برای کل کشور است ابراز داشت: سال گذشته در بحث مناقصات به منظور تکمیل زیرساخت منطقه ویژه لامرد پیشرفت قابل توجهی داشته ایم که امیدواریم به موازات این اتفاق مبارک، شاهد تسهیل در جذب سرمایه گذار در این منطقه باشیم.

حسنی مدیر ذیحسابی سازمان ایمیدرو نیز با بیان اینکه سال های زیادی است تحولات منطقه ویژه لامرد را دنبال می کنیم اظهار داشت: با تلاش‌های مدیرعامل جوان منطقه ویژه، مناقصات متعددی برگزار شد که پیامد آن پویایی و تحول در این منطقه بود.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه و مستمر مهندس انصاری در به ثمر رساندن پروژه های زیرساختی اظهار داشت: هر کدام از کارکنان و مدیران در کم کردن فشار کاری بر روی مدیرعامل می توانند موثر واقع شوند و امیدواریم حرکت خوبی که مهندس انصاری شروع کردند امتداد داشته باشد.

احسان انصاری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تبیین و تشریح پروژه های زیرساختی در منطقه پرداخت و از حمایت ها و همراهی ایمیدرو در تحقق و عملیاتی شدن پروژه ها قدردانی کرد .

وی با قدردانی از حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف سازمان ایمیدرو در این منطقه اقتصادی، یاد و خاطره محمدعلی حیاتی نماینده فقید شهرستان های لامرد و مهر که سنگ بنای منطقه ویژه لامرد در زمان نمایندگی ایشان بنا گذاشته بود را گرامی داشت.

در این بازدید یک روزه، از پروژه‌های: فضای سبز، آب شیرین کن، پارکینگ منطقه ویژه، شهرک پشتیبان، جاده شریانی، معدن، احداث خیابان ها و کانال های هدایت آب‌های سطحی، دایک ها و سیل بند خاکی پیرامونی منطقه ویژه، احداث سوله های انبار گمرک و همچنین از پروژه باند دوم جاده لامرد- منطقه ویژه و آزادراه لامرد-پارسیان بازدید به عمل آمد.

مهندس محمودی راد مشاور HSEE سازمان ایمیدرو نیز با اشاره به جایگذاری درست منطقه ویژه نسبت به شهر اظهارداشت: با توجه به اقلیم این منطقه عوارض زیست محیطی آنچنانی نسبت به پیرامون خود ایجاد نکرده و امروزشاهد مانور توسعه در منطقه ویژ اقتصادی لامرد هستیم که باید قدردان کسانی باشیم که سال ها قبل با آینده نگری در این بیایان لم یزرع بذر صنعت را کاشتند.

نزدیک به 4۰هزار میلیارد ریال مناقصه در حوزه زیر ساخت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از ابتدای تصدی انصاری به مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی لامرد رقم خورده است که بیش از 50 درصد مناقصه ها در حال اجرا و باقی در مسیر تشریفات قانونی جهت اجرا قراردارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید