228980

پیام تبریک وجیه ا... جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت دهه مبارک فجر

دنیای معدن: دهه فجر سرآغاز پیروزی مقاومت ملت ایران به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در برابر نظام استبدادی حاکم بر کشورمان است. در این مسیر پرتلاطم، ملت ایران سختی ها و شکنجه های فراوان کشید و شهیدها نثار کرد تا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثمر نشست و کشور از حاکمیت استعماری شرق و غرب رها شد. متعاقب آن نیز کشور ایران تحت نظام نوین جمهوری اسلامی، مسیر جدیدی از مردم سالاری دینی را تجربه کرد.

امروزه یکی از نتایجی که با پیروزی انقلاب اسلامی و بهره گیری از آرمان های امام (ره) حاصل شده، تقویت حس خودباوری و استفاده هدفمند از توان تولیدکنندگان و صنعتگران و معدنکاران کشور است. ایمیدرو در جایگاه راهبر توسعه معدن و صنایع معدنی تمام توان خود را به کار گرفته تا زمینه ساز و تسهیل گر رشد تولید، صادرات، افزایش درآمدزایی و اشتغال به ویژه در مناطق کم برخوردار کشورمان شود.

خوشبختانه این مسیر با همراهی و مشارکت فعالانه بخش خصوصی در حال طی شدن است و سربرآوردن هر یک طرح های توسعه، همچون نهالی در دل این سرزمین پهناور است. این مهم نویددهنده آینده ای درخشان برای هموطنان گرامی است که نقطه قوتی نیز برای سیاستگذاران، برنامه ریزان و مجریان توسعه و در عین حال افتخاری بس بزرگ برای خدمتگزاران است. در این دهه مبارکه فجر، یاد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم و به روح پرفتوح شهدای معزز انقلاب اسلامی، سلام و درود می فرستیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید