225657

ایمینو استارتاپ ها را در استان مرکزی حمایت می کند

دنیای معدن: مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: استارتاپ ها در استان مرکزی حمایت می شوند.

به گزارش دنیای معدن، حسین منصوری عصر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به عملکرد سراهای نوآوری دانشگاه آزاد استان اظهار داشت: ماموریت مهم ایمینو شناسایی و کمک به توانمندسازی کسب و کارهای نوپا حوزه معدن و صنایع معدنی است که از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کند و تلاش می کند تا فضای مناسبی برای توسعه استارتاپ های این حوزه فراهم شود.

وی افزود: با سرای نوآوری سلامت کار و سرای نوآوری سنگ دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی همکاری خوبی وجود دارد و خدمات و امکانات این مرکز برای استارتاپ ها در زمینه حمایت نقدی و غیرنقدی تا سقف 350 میلیون تومان است.

مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ادامه داد: فناوری های نوین معدن و صنایع معدنی، مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست، انرژی، مدیریت باطله و پسماند معادن و صنایع معدنی، مدیریت بازاریابی و فروش حوزه های سرمایه گذاری ایمینو است.

رشته های دانشگاه آزاد کردستان متناسب با نیاز بازار توسعه می یابداعطای تسهیلات شهریه پس از فراغت از تحصیل در دانشگاه آزادرویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی جایگاه دانشگاه آزاد راتقویت کرد

راه اندازی سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد استان مرکزی

"حسین کلانتری" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به وضعیت سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: سراهای نوآوری دانشگاه به دنبال همکاری فناورانه و توسعه بازار با شرکت های سرمایه گذار و مراکز نوآوری است و هدف از راه اندازی این سراهای نوآوری اشتغال مولد فارغ التحصیلان دانشگاه، تعامل با بخش صنعت و معدن، ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت و مشارکت در تولید محصولات فناور و دانش بنیان و افزایش درآمد دانشگاه است.

وی افزود: اکنون شرایط همکاری دانشگاه با شرکت های پویا در کشور از جمله مجموعه ایمینو و ایمیدرو بسیار مناسب است که امیدواریم ادامه داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوب علمی باشیم.

کلانتری ادامه داد: در حدود 2 سال گذشته زیرساخت های لازم از جمله فضاهای اشتراکی، دفاتر شرکتی، بهره مندی از خدمات مشاوره ای اعضای هیات علمی، تولید محصولات نمونه خدمات آزمایشگاهی برای رسیدن به اهداف موردنظر فراهم شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید