225172

مدیرکل بازرسی استان سمنان :

کمک به جهش تولید الزامی است/ جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال معدنی

دنیای معدن: مدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه قوه قضائیه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تلاش می کند، گفت: کمک به جهش تولید در استان الزامی است.

به گزارش دنیای معدن، حجت الاسلام علی اکبر رشید زاده صبح شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای معدنی جنوب دامغان با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور تلاش های فراوانی را برای محقق شدن جهش تولید اجرا و در استان ها دفتر حمایت از تولید تشکیل شده است، تاکید کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و حرکت دادن این واحدها به سمت تولید باید تلاش شود تا هرچه زودتر مشکلات آنها حل و در راستای جهش تولید گامی مهم برداشته شود.

وی با بیان اینکه با تمام توان باید به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی فعال که در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت می کنند کمک کرد تا به موضوع جهش تولید کمک شود، افزود: این امر نیاز به همراهی و همکاری همگان دارد.

عضو شورای قضائی استان سمنان با بیان اینکه موضوع اعطای تسهیلات یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است که در این راستا جلساتی با مدیران بانک ها برگزار و تا حد توان به این واحدها کمک می شود، ابراز کرد: قوه قضائیه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تلاش می کند تا جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در اولویت باشد.

به گزارش مهر، در جنوب شهرستان دامغان ۲۴ معدن فعال وجود دارد که سالانه ۳۵۰ هزار تن انواع مواد معدنی تولید می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید