222641

انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان برگزار می‌کند؛

همایش چرایی شرکت در کنکور ارشد و آشنایی با گرایش‌‎های مهندسی معدن

دنیای معدن: انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان همایش چرایی شرکت در کنکور ارشد و آشنایی با گرایش‌‎های مهندسی معدن را برگزار می کند.

به گزارش دنیای معدن، این همایش همراه با پرسش و پاسخ در تاریخ ۲۸ و ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سامانه مجازی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

شرکت در این همایش رایگان است و به صورت آنلاین در سامانه مجازی دانشگاه کاشان برگزار می شود. در این همایش علی عباسی، سامان حیدرآبادی، سپیده مرجان ازغدی، مریم اسماعیلی و هومن رضایی به ارائه مباحث در خصوص رشته مهندسی معدن و گرایش مختلف آن می پردازند.

 دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان در سال ۱۳۷۳ با هدف تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص و ماهر برای صنایع منطقه در محل ساختمان دانشکده مهندسی آیت الله یثربی تاسیس و شروع به کار کرد و در سال ۱۳۸۸ با توسعه بیشتر دانشکده، مکان آن به داخل مجموعه دانشگاه کاشان انتقال یافت.

هم ­اکنون دانشکده مهندسی در پنج گروه آموزشی شامل مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی عمران، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی صنایع مشغول به فعالیت است. در این میان گروه مهندسی شیمی و معدن در تمام مقاطع تحصیلی، گروه ­های مهندسی عمران و مهندسی مواد و متالورژی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و گروه مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید