222513

سومین دوره جشنواره اینوماین امروز ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز در محل دانشگاه تهران تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود

آغاز جشنواره اینو ماین تا دقایقی دیگر

دنیای معدن/ محبوبه ناطق-در آغاز این جشنواره، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، وجیه الله جعفری رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، دکتر اصغری رئیس یونیدرو، دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران، سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش دنیای معدن، در پایان این جشنواره از کتاب اکوسیستم نوآوری (موسسه یونیدرو) رونمایی خواهد شد.

به گفته دکتر امید اصغری، مدیر موسسه یونیدرو ۱۴۰ ایده توسط نوآوران و شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان برای دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است.

همچنین جهت هم‌‌‌افزایی و تعاملات بین شرکت‌های معدنی و صنعتی با شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان، نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در کنار جشنواره اینوماین برگزار خواهد شد که توانمندی پنج‌هزار شرکت دانش‌‌‌بنیان بررسی و از  این بین ۶۰۰ شرکت دانش‌‌‌بنیان برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شده است.

محورهای سومین جشنواره اینوماین، مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج‌‌‌ وفرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی، فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و...)، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات) و مدیریت باطله‌های معادن و پسماند صنایع معدنی و استحصال آنها خواهد بود.

ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌‌گهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد خراسان، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت مس سرچشمه، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت کاوشگران صنایع معدنی راشا از حامیان اصلی این رویداد هستند.

گفتنی است، جشنواره اینوماین توانسته کلیه بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد. موسسه یونیدرو برای راهبری و تجاری‌‌‌سازی ایده‌‌‌های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد و به همین جهت دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی برپا و ارائه‌‌‌دهنده خدمات به نوآوران خواهد بود

 

دیدگاهتان را بنویسید