247651

سیاهکلی: کارکنان دولت به دلیل حقوق پایین تعصب کاری ندارند

دنیای معدن: نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: بنده معتقدم که در باب نظام اداری، کارکنان دولت به دلیل حقوق پایین تعصب کاری ندارند، بنابراین باید به افزایش حقوق آنها توجه کرد.

به گزارش دنیای معدن، لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه دهم مهرماه) طی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور گفت: ضروری است در لایحه وضعیت اشتغال، تورم، گرانی و معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه همسان سازی باید در مورد حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد، در رابطه با وضعیت استخدامی کشور افزود: جلوی استخدام کارکنان دولت را گرفتیم و اگر اینگونه پیش برود تا پنج سال آینده کارمندی نداریم که کار دولت را انجام دهد.

سیاهکلی همچنین بررسی دقیق بندهای ارجاع شده لایحه برنامه توسعه به کمیسیون توسط اعضا را ضرروی دانست و در ادامه افزود: بنده معتقدم که در باب نظام اداری، کارکنان دولت به دلیل حقوق پایین تعصب کاری ندارند بنابراین باید به افزایش حقوق آنها توجه کرد زیرا با حداقل حقوق زندگی می‌کنند و شرایط برای ادامه زندگی آنها ممکن نیست و ضروری است به این مسائل توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید