247239

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

نظر مثبت کمیسیون برنامه مجلس درباره هرگونه افزایش حقوق در نیمه دوم سال

دنیای معدن: رئیس کمیسیون برنامه مجلس درباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری گفت: اگر دولت چنین برنامه‌ای مد نظر داشته باشد و به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دهند ما پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی، درباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری با توجه به عدم کاهش تورم و فشارهای اقتصادی به مردم بیان کرد: قطعاً کمیسیون مربوطه نمی‌تواند موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری را مطرح کند چرا که این مسئله بار مالی سنگینی را در پی خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: به واقع اگر دولت چنین برنامه‌ای را مد نظر داشته باشد و به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دهند، قطعاً کمیسیون با نظر مثبت این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط نامناسب معیشتی کارکنان و به ویژه بازنشستگان بیان کرد: به نظر می‌رسد که باید به شرایط معیشتی کارکنان و به ویژه بازنشستگان کمک شود آن هم به هر طریقی که دولت صلاح می داند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع به هر میزان که دولت در این بخش ظرفیت و توان داشته باشد، مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه این آمادگی را دارد که در این بخش با دولت همکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید