246821

مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان:

دستگاه‌های اجرایی رویکرد حمایتی از بازنشستگان را تقویت کند

دنیای معدن: ایسنا/هرمزگان مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی رویکرد حمایتی از بازنشستگان را تقویت کند.

به گزارش دنیای معدن، محسن دوادی بازنشستگان را گنجینه‌های عظیم تجربه دانست و اظهار کرد: صندوق بازنشستگی علاوه بر وظیفه‌ای که در برابر پرداخت حقوق بازنشستگان محترم دارد، برای حفظ کرامت انسانی و اجتماعی این قشر نیز تلاش می‌کند و برنامه‌هایی را در این زمینه تدوین کرده است.

وی، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹ هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی استان هرمزگان هستند که ۲۱ هزار نفر دیگر نیز در شرف بازنشستگی قرار دارند و باید فرآیند اداری آن‌ها به زودی انجام شود.

مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان اظهار کرد: ۶۳ درصد بازنشستگان را جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش و ۱۲ درصد را دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تشکیل داده است.

دوادی تصریح کرد: برگزاری مسابقات رالی، برگزاری جشنواره‌های مختلف، تجلیل از بازنشستگان برجسته استان، برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان و ... از جمله اقدامات انجام شده برای حفظ و ارتقاء کرامت و منزلت بازنشستگان است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از ظرفیت بازنشستگان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: ادامه روند ارائه خدمات رفاهی و حمایتی از بازنشستگان همان دستگاه باعث تقویت روحیه و افزایش نشاط خواهد شد.

مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان تصریح کرد: در تلاش هستیم که با هماهنگی مجموعه‌های مختلف تصمیم‌گیر سطح استان هرمزگان، قانون بیمه تکمیلی بازنشستگان را اجرایی کنیم. بر اساس این قانون دستگاه‌هایی اجرایی باید هزینه‌های مربوط به بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت کند تا این افراد همچنان بتوانند از خدمات درمانی دستگاه‌ها استفاده کنند.

دوادی ضمن تاکید بر اهمیت حمایت حاکمیت از بازنشتگان، تشریح کرد: بازنشستگان اقشاری هستند که عمر و جوانی خود را در راه خدمت برای کشور و مردم هزینه کرده است به همین جهت است که دستگاه‌های مختلف ویکرد حمایتی و توجهی خود به بازنشتگان را تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید