246622

رضایی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود

دنیای معدن: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای کامل رتبه بندی معلمان شد.

به گزارش دنیای معدن از ایسنا، علی رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خواستار اتخاذ تدبیری برای رفع گرانی‌ها شد و گفت: هر چه زودتر نیروهای پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی تعیین تکلیف شده تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی همچنین از وزیر علوم و رییس سازمان سنجش خواست که تاثیر قطعی معدل را لغو کند چون باعث تبعیض و نابرابری می شود و اینکه دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان ترمیم معدل را ندارند.

نماینده کنگاور بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت تعاونی مسکن نیروی انتظامی کنگاور و حوزه علمیه صحنه تاکید کرد و خواستار پول گندمکاران شد و گفت: کشاورزان زحمتکش برای خرید بذر، کود و سم در تنگنا بوده و بدهکار بانک هم هستند.

وی خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای کامل رتبه بندی معلمان شد و با اشاره به بیانات رهبری در جمع فرماندهان سپاه گفت: سپاه بزرگترین سازمان غیرتروریستی دنیا است علت ترس دشمنان از سپاه مردمی بودن، ایمان قوی، آمادگی رزمی پاسداران سپاه و مجهز شدن به آخرین تکنولوژی روز دنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید