246442

محمدی در تذکر شفاهی:

چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی نمی شود؟

دنیای معدن: نماینده مردم بافت در مجلس گفت: دلیل عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ این قشر فرهیخته زحمتکش پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه و مجاهدانه با این حقوق ناچیز شرمنده خانواده خود هستند.

به گزارش دنیای معدن از خانه ملت، صمداله محمدی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: بازنشستگان عزیز به دلیل تورم افسارگسیخته در شرایط بد اقتصادی قرار دارند.

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس تصریح کرد: دلیل عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ این قشر فرهیخته زحمتکش پس از 30 سال خدمت صادقانه و مجاهدانه با این حقوق ناچیز شرمنده خانواده خود هستند.

وی خطاب به وزیر کشور، گفت: خسارت ناشی از سیل در حوزه انتخابیه از سنوات قبل باقی مانده و باغات مالکین در حال خشک شدن است و امروز زراعتی ندارند. مردم انتظار دارند تیم کارشناسی با دستور رئیس جمهور به منطقه اعزام شود.

محمدی ادامه داد: علیرغم تلاش های انجام شده در حوزه آبرسانی بسیاری از روستاهای 3 شهرستان فاقد آب شرب بهداشتی هستند، شان مردم این است که به این موضوع مهم و حیاتی توجه ویژه شود. مشکلات آب شرب در مناطق حوزه انتخابیه ام مصادق های ضرورت توجه است.

وی یادآور شد: خاموشی چند ساعته الکتروپمپ ها اغلب محصولات کشاورزان را نابود و صدمات جبران ناپذیر به آن ها وارد کرده، دستور تجدیدنظر در ساعات خاموشی مهم ترین خواسته کشاورزان است. با توجه به تنش آبی منطقه تسریع در آب گیری سد امیر تیموری بسیار ضروری است./

دیدگاهتان را بنویسید