245689

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری وظیفه مجلس و دولت است

دنیای معدن: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری یک مطالبه به حقی است و عملیاتی سازی این مسئله، وظیفه مجلس و دولت است.

به گزارش دنیای معدن، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نبرد روایت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری یک مطالبه به حق بازنشستگان بوده و این وظیفه مجلس و دولت است و عملیاتی سازی این موضوع به شکل ویژه در دستور کار است.

وی افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به تصویب رسیده و بنابر فرموده مقام معظم رهبری، عملیاتی سازی این موضوع در برنامه هفتم توسعه پیگیری ویژه خواهد شد.

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نبرد روایات در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین تقابل‌های سرتاسر جهان است و ما باید در این نبرد، در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر بخش‌های زمان گذشته و حال، اقدامات فعال‌تر و تولیدات مناسبی در دستور کار باشد.

حاج بابایی تصریح کرد: کتاب حاج جلال در سطح کشور مورد توجه بسیار ویژه بوده و این کتاب به چندین زبان زنده دنیا ترجمه و در کشورهای مختلف دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در سطح استان اردبیل بیش از 100 جلد کتاب در موضوعات دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است و باتوجه به پتانسیل‌های موجود استان اردبیل در حوزه نویسندگان،  انتظار می‌رود تا تولیدات استان اردبیل در حوزه دفاع مقدس افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید