245367

درخواست علنی درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از مجلس

دنیای معدن: نصرالله دریابیگی درخواست علنی درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از مجلس شورای اسلامی را بازگو کرد.

به گزارش دنیای معدن، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران اعلام کرد:انتظار علنی و رسمی ما این است که مجلس به وعده هایش درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عمل کند.

نصرالله دریابیگی گفت: ما ده‌ها میلیون جامعه کارگری و بازنشستگی توقع داریم نمایندگان مجلس صدایمان را بشنوند.

نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه باید منجر به تحقق عدالت اجتماعی گردیده و رضایتمندی آحاد مردم به خصوص اقشارحقوق بگیر را تامین کند.

باقرزاده، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در دیدار مسئولان تشکل‌های بازنشستگان تامین اجتماعی و مدیران تعاون و کار شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: درنشست‌های مرتبط با لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرده ام که این لایحه باید به جامعه شور ونشاط اجتماعی و اقتصادی بخشیده و به تحقق عدالت بیانجامد، این لایحه نباید ازجیب مردم اجرایی شود.

وی گفت: برای پیشرفت وتوسعه باید درجامعه آرامش توام با پویایی ایجاد شود و دولت ومجلس وظیفه دارند معیشت واقتصاد جامعه را بهبود بخشند.‌

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کارگران و بازنشستگان را شریف و نجیب و مولد توصیف کرد  وگفت: مسئولان نظام در هر پست و منصبی باید برای ارتقا سطح زندگی اقشار حقوق بگیر ازجمله کارگران و بازنشستگان تلاش نمایند.

دراین دیدار که به مناسبت عید غدیر خم صورت گرفت، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران) ضمن قدردانی از تلاش‌های اقای باقرزاده واعلام نگرانی جامعه کارگری و بازنشستگان از برخی مفاد این لایحه گفت: ازنمایندگان محترم که با شعارهای رفاه بهتر مردم و حل مشکلات اقشارآسیب پذیر ازجمله کارگران به مجلس راه یافته‌اند انتظار داریم وعده هایشان را عملی کنند.

دریابیگی لایحه هفتم توسعه را چراغ راه کشور برای ۵ سال آینده توصیف کرد و گفت: ما از دولت محترم و مجلس ارجمند توجه به کارگران و بازنشستگان ورفع معضلات آنان را انتظار داریم. تامین اجتماعی  مستقل و مقتدر و عدم دخالت دیگران در امورات این سازمان حق مسلم کارگران و بازنشستگان است. ما ۸ سال در دو سنگر تولید و دفاع از وطن تلاش کردیم و بیش از۳۰ سال دربرابر تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان و بدخواهان ایستاده‌ایم ایم و حالا باید نگران معیشت باشیم!

وی افزود: دستمزد کارگران وبازنشستگان جوابگوی تورم وگرانی ها نیست و هیچ مرجعی به مطالبات به حق آنان توجهی ندارد.

دریابیگی تصریح کرد: توقع داریم دولت و مجلس صدای ده‌ها میلیون کارگر و بازنشسته را بشنوند و به کمک آنان بشتابند.

 

دیدگاهتان را بنویسید