243805

مرتضوی: به شکایات بازنشستگان درباره همسان سازی حقوق رسیدگی خواهد شد

دنیای معدن: وزیر کار در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: همکاران ما اعلام می کنند که همسان سازی و افزایش حقوق اعمال شده ولی تعدادی از بازنشستگان معتقدند که در مواردی اعمال نشده است که این موضوع، حتما رسیدگی خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن از فارس، اعترض ها به متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا کرده است و همین موضوع واکنش وزیر کار را در پی داشت.

وزیر کار در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: همکاران ما اعلام می کنند که همسان سازی و افزایش حقوق اعمال شده ولی تعدادی از بازنشستگان معتقدند که در مواردی اعمال نشده است که این موضوع، حتما رسیدگی خواهد شد.

وزیر کار در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: همکاران ما اعلام می کنند که همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال شده ولی تعدادی از بازنشستگان معتقدند که در مواردی اعمال نشده است که این موضوع، حتما رسیدگی خواهد شد.

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: همکاران ما اعلام می کنند که همسان سازی و افزایش حقوق اعمال شده ولی تعدادی از بازنشستگان معتقدند که در مواردی اعمال نشده است که این موضوع، حتما رسیدگی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید