242883

پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت

دنیای معدن: نخستین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش واریز شد که علت آن عدم صدور احکام جدید برای بازنشستگان عنوان شد.

به گزارش دنیای معدن،  نخستین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش واریز شد که علت آن عدم صدور احکام جدید برای بازنشستگان عنوان شد.

احکام حقوقی سال جدید بازنشستگان کارگری در اردیبهشت صادر خواهد شد. هنوز ابلاغیه افزایش مستمری بازنشستگان کارگری توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر نشده است؛ مسئله اصلی، افزایش مستمری سایر سطوح است که نیاز به ابلاغ دارد.

در این میان، قرار بود این اتفاق تا قبل از پایان فروردین بیفتد و در روزهای پایانی فروردین احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر شود؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که صدور احکام جدید بازنشستگان کارگری به اردیبهشت موکول شده است.

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

  • محمد ارسالی در پاسخ

    با افزایش 27درصدی حقوق ما بازنشستگان مستمری بگیر تامین اجتماعی مخصوصا حداقلی بگیران و ازکارافتادگان معیشت و رفاه ما به خطر میفتد و زندگی ما در مسیر نابودی قرار میگیرد و سفره ما فقیر وفقیر تر و شرمندگی ما بیشتر و بیشتر میشود و برای امرار معاش و گذران زندگی باید دنبال سطل های زباله باشیم همه حقوق خود را بابت اجاره منزل باید پرداخت کنیم لطفاً حقوق ما را همسان سازی کنید

دیدگاهتان را بنویسید