242697

فروردین: چه زمانی می‌خواهیم به مطالبه به حق بازنشستگان رسیدگی کنیم؟

دنیای معدن: نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حقوق بازنشستگان کفاف زندگی این روزهای آنان را نمی‌دهد و این پاسخ سال‌ها زحمت و تلاش برای خدمت به کشور نیست.

به گزارش دنیای معدن از ایسنا، محمد مهدی فروردین در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در شرایط کنونی کرامت انسانی بازنشستگان تأمین اجتماعی، کشوری و لشکری و به ویژه فرهنگیان بازنشسته هر روز در هم شکسته می‌شود اما صدای این در هم شکستگی را هیچ کسی نمی شنود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما معلمان بازنشسته را در خیابان، جلسات، کوچه و بازار می بینیم اماشرمنده آنها هستیم که هیچ پاسخی به مطالبات آنان ندادیم. معلمان بازنشسته نیز شرمنده فرزندان و خانواده خود هستند. فرزندان جویای کار بازنشستگان توقعات خود مانند مسکن را از پدران خود مطالبه می‌کنند و آنها نیز برای این درخواست‌ها پاسخی نداشته و احساس شرمندگی دارند.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چرا به غیرت مسئولان برنمی‌خورد؟ چرا آرزوی یک مسافرت زیارتی و تفریحی بر دل بازنشستگان مانده است و ما سکوت کردیم. چه زمانی می‌خواهیم به مطالبه به حق بازنشستگان رسیدگی کنیم؟ چرا به فکر حقوق بازنشستگان نیستیم. حقوق آنها کفاف زندگی این روزهای آنان را نمی‌دهد. این پاسخ سال‌ها زحمت و تلاش برای خدمت به کشور نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: بارش‌های فراوان در ماه‌های اخیر موجب رشد پوشش گیاهی مطلوب در کوهستان‌های زاگرس شده است. برای پوشش گیاهی مطلوب این روزهای زاگرس نگرانی بروز آتش‌سوزی وجود دارد لذا وزارت جهاد کشاورزی و ستاد بحران از هم اکنون باید به فکر باشند و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در اختیار منابع طبیعی برای مقابله با آتش‌سوزی احتمالی قرار دهند تا این نعمت الهی که موجب پوشش گیاهی مطلوب شده است، آسیب نبیند.

رئیس فراکسیون ورزش  با اشاره به اتفاقات اخیر در عرصه فوتبال کشور، بیان کرد: امروزه در دنیا به ویژه در کشورهای همسایه هزینه‌های سرسام‌آوری برای کسب سهمیه در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال انجام می‌شود و یک ستاره فوتبال را برای کسب سهمیه استخدام می‌کنند در حالی که در کشور ما بازیکنان باتوان داخلی و ورزشکاران دلاور تیم‌های مردمی در آسیا سهمیه کسب می‌کنند اما مدیرانی را استخدام می‌کنیم که این سهمیه‌ها را از بین می‌برند این سبک مدیریت چه معنایی در حوزه ورزش دارد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید