242171

تذکر به سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان

دنیای معدن: نماینده قزوین در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری از سازمان تامین اجتماعی خواست نسبت به پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان اقدام کند.

به گزارش دنیای معدن از تسنیم، لطف‌الله سیاهکلی نماینده آبیک در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 اسفندماه) قوه مقننه در تذکری شفاهی، گفت: مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

نماینده قزوین و آبیک افزود: تذکر لازم باید به این سازمان داده شود و همچنین سازمان را ملزم به پرداخت حقوق باقیمانده بازنشستگان در سال 1402 کرد، در غیر این صورت نمایندگان مجلس در نحوه مساعدت خود به این سازمان تجدیدنظر می‌کنند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده قزوین و آبیک، گفت: مجلس 92 هزار میلیارد تومان سال گذشته و 70 هزار میلیارد تومان در سال جاری به سازمان تامین اجتماعی کمک کرده است.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: انتظار است مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی این موضوع را جدی گرفته تا بازنشستگان بتوانند از این مصوبه مجلس متنعم شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید