241659

بدقولی مدیران خودرو ۷۷۷ در تحویل محصولات / مشتریان حق شکایت دارند

دنیای معدن: مدتی است که مدیران خودرو در انجام تعهدات خود برای تحویل خودرو با تأخیر و تعلل عمل می‌کند. حال مشتریان این شرکت از نوع جدیدی از تاخیر در تحویل خودرو خبر می‌دهند.

به گزارش دنیای معدن ، مدت‌هاست که تاخیر در تحویل خودرو به خریدار به یکی از گلایه‌های همیشگی مشتریان مدیران خودرو تبدیل شده است. گرچه مسئولان این شرکت بارها وعده دادند که این مشکل رفع خواهد شد، اما نگاهی به وضعیت تحویل محصولات مدیران خودرو به مشتریان نشان می‌دهد که این خودروساز خصوصی، مانند دولتی‌ها نتوانسته مشکل خود را در این رابطه برطرف کند.

حال جریان تازه‌ای در رابطه با تحویل محصولات مدیران خودرو در فضای مجازی شکل گرفته است. برخی از مشتریان ادعا می‌کنند که هنگام مراجعه به هر نمایندگی این شرکت اعلام می‌شود که تحویل خودرو کمتر از یک ماه صورت می‌گیرد. اما پس از واریز وجه و امضای قرارداد، دیگر خبری از تحویل خودرو نیست. برخی نیز به این نکته اشاره می‌کنند که واریز وجه را در خردادماه انجام داده‌اند، اما تاکنون خودرویی به ‌آن‌ها تحویل داده نشده است.

رد پای کلاهبرداری در نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو؟

شرکت خودروساز مدیران خودرو در پاسخ به پیگیری‌ها اعلام کرد: احتمال این وجود دارد که برخی از نمایندگی‌های شرکت تعدادی خودرو موجود داشته باشند و شرایط تحویل کمتر از یک ماه را برای این خودروها در نظر گرفته باشد.

ولی مشاهدات نشان می دهد که نمایندگی های شرکت ایرانیان خودرو ۷۷۷ در سعادت آباد فقط به فکر فروش خودرو بوده و تعهد به مشتری برای آنان مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید