238866

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش تورم نیست

دنیای معدن: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه‌ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود. همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه باید تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش دنیای معدن، ابراهیم عزیزی  در تذکر شفاهی خود گفت: اجرای صحیح و کامل سیاست‌های کلی طریق تعالی بخش خدمت و پیشرفت کشور است، کرامت مردم عزیز به ویژه جوانان در احقاق حق آن‌ها در اشتغال عزتمندانه است که یکی از طرق آن پرداخت کامل منابع تبصره‌های ۱۵ و ۱۶ می‌باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم ادامه داد: باید تسهیلات ازدواج، ودیه مسکن، اشتغال و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود. از رئیس قوه قضائیه و رئیس و قضات دیوان برای صدور رأی هیات عمومی پس از تقدیم نامه تجدید نظرخواهی نسبت به رأی قبلی مبنی بر احقاق حق منطقه جنگی برای شاغلان و بازنشستگان از قضات عادل و حق طلب تشکر می‌کنم، ضرورت تسری این رأی به سایر شهر‌ها و استان‌های مشمول را خواستارم.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه‌ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود. همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه باید تبدیل وضعیت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از حل مشکل معلمان مهرآفرین ادامه داد: باید مشکل سایرین از جمله نهضتی ها، پیش دبستانی ها، خدماتی‌ها در راستای تبدیل وضعیت به معلمی برطرف شود.

عزیزی تصریح کرد: از اقدام قانونی استمرار رسیدگی به پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب و شرکت زمزم و قوطی سازی در کرمانشاه تشکر می‌کنم. همچنین خواستار حل مشکل رانندگان و واردکنندگان کامیون که منبع اشتغال آن‌ها است را خواستارم.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل انتخابات مربوط به اتاق اصناف گفت: از افزایش ۳۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی علاوه بر ۲۰ درصدی که در ابتدای سال صورت گرفته بود، تشکر می‌کنم و خواستار کمک بیشتر به این عزیزان هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: افزایش حقوق شاغلان، بازنشستگان، ایثارگران، والدین شهدا، جانبازان، رزمندگان متناسب با افزایش میزان تورم ضرورت دارد. از حمایت مجلس برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی و قضات تشکر می‌کنم، باید قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مجلس در کنار مردم و خدمتگذار مردم است، به مردم با عمل به سیاست‌های کلی برنامه‌های توسعه‌ای و بودجه‌های سنواتی بشارت آینده‌ای روشن را می‌دهم. ایران و ایرانی با بندگی خدا و تمسک به اسلام و قرآن و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در اوج سرافرازی قرار دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید