238480

​حداقل حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار و حداکثر ۲۹ میلیون تومان|پرداخت معوقات به صورت ماه به ماه است

دنیای معدن: حداقل حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار و حداکثر ۲۹ میلیون تومان|پرداخت معوقات به صورت ماه به ماه استمدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری، داستان پر فراز و فرودی داشت، حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.

به گزارش دنیای معدن، محسن نظام خیرآبادی در گفت وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور امسال بر اساس مصوبه شورای عالی کار مشمول دریافت ۳۸درصد افزایش حقوق به‌علاوه ۵۱۵هزار تومان مبلغ ثابت شدند، این دومین ماه پرداخت حقوق این افراد پس از اعمال مصوبه شورای عالی کار است. در ۵ماه ابتدای سال ۱۰درصد افزایش حقوق صورت گرفت که از ماه جاری تا پایان سال هر ماه معوقه یک ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی افزود: پرداخت حقوق مهرماه حدود ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی با اضافه شدن حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان به مجموع هزینه ماهانه پرداخت مستمری‌ها نسبت به ماه‌های ابتدایی سال، خاتمه یافت.

به گفته وی، در آبان‌ماه مابه‌التفاوت فروردین‌ماه پرداخت می‌شود و در آذرماه معوقه اردیبهشت ماه و این روال تا اسفندماه ادامه خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی ادامه داد: معوقات به صورت ماه به ماه است و امکان واریزی تجمیعی نخواهد بود، در مهرماه امسال هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان حقوق پرداختی مستمری بگیران در استان خراسان رضوی پرداخت شده است که در همین خصوص باید گفت افزایش حقوق بازنشستگان مالیات ندارد.

به گفته وی، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حداقل و ۲۹ میلیون تومان حداکثر پرداختی‌های بازنشستگان تامین‌اجتماعی است مبنای پرداخت حقوق مستمری بستگی به میزان پرداختی بیمه در دوسال آخردارد.

 

  • ناشناس ارسالی در پاسخ

    چرا پرداخت معوقات در فیش حقوق نیامده فقط فیش ابان صادر شده .....

دیدگاهتان را بنویسید