236758

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حکم جدید پرداخت می‌شود

دنیای معدن: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس حکم جدید در این ماه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، با اشاره به بدهی انباشته شده دولت سابق از سال 94 تا 1400 به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم عزم جدی برای تسویه حساب دولت به تامین اجتماعی ایجاد شد و در همین راستا 88 هزار میلیارد تومان تسویه شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 90 هزار میلیارد تومان دیگر هم پیش‌بینی می‌شد و به زودی از بدهی‌های این سازمان توسط دولت پرداخت شود، مطرح کرد: بدهی انباشته شده دولت به این سازمان زیاد است و با پرداخت این رقم‌ها به طور تسویه کامل نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به طرح بیمه زنان خانه‌دار اشاره کرد و گفت: در همین سه ماه گذشته 420 هزار نفر از زنان خانه‌دار عضو این صندوق شدند. این طرح بسیار طرح خوبی است و بخشی از هزینه بیمه‌شدگان هم توسط دولت پرداخت می‌شود‌.

وی گفت: در این طرح به خانه‌داری با نگاه شغل دیده شده و معتقد هستیم بانوان عزیزی که در خانه مشغول خانه‌داری و تربیت فرزندان هستند باید از یک حمایت دولتی و بیمه‌ای برخوردار شوند. تا کنون حدود 700 هزار نفر عضو این صندوق بیمه‌ای هستند و با سرعت در حال افزایش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید