235916

چرا هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است؟

دنیای معدن: نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش دنیای معدن، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: از همه امدادگران هلال احمر که بدون هیچ گونه چشم‌داشت مالی و فقط بر اساس اصول بشردوستانه در حادثه اخیر سیل در اقصی نقاط کشور خوش درخشیدند، تقدیر می‌کنم و از دولت درخواست دارم نسبت به ساماندهی و تعیین تکلیف آنان اقدام عاجل کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس مطرح است، امدادگران هلال احمر نیز باید مشمول تبدیل وضعیت شوند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است؟ مطالبه جدی در اجرای سریع قانون را دارم و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هم باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

باقرزاده خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: اجرای رتبه بندی معلمان در صدور احکام معلمان باید پیگیری و اجرایی شود تا معلمان بیش از این رنجیده نشوند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری مخابرات باید دنبال شود و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات نیز تضییع نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید