235690

دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان جدی تر باشد/ اولویت طرح ها باید به سمت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد

دنیای معدن: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در خصوص افزایش حقوق کارکنان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان جدی تر عمل کند.

به گزارش دنیای معدن حسن همتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری با انتقاد از عدم تغییر مدیران در دولت گفت: تغییر پیدا نکردن مدیران در دولت باعث ایجاد موانع جدی برای پیاده سازی سیاست های دولت انقلابی و مردمی شده است.

وی با ادعای این که «علیرغم گذشت یک سال از عمر دولت تغییرات قابل قبولی در سطح مدیریت کشوری و حتی شهرستان ها انجام نشده است» افزود: انتظار تغییرات اتوبوسی نداریم اما تعدادی از مدیران سابق با لابی شدید در حال تلاش برای ماندن هستند. از کسانی که هیچ اعتقادی به دولت و برنامه های شما ندارند چه انتظاری دارید؟

همتی همچنین در تذکر دیگری گفت: نظارت کافی و قابل قبولی بر روند تولید و عرضه کالاها و خدمات وجود ندارد و این باعث شده قیمت ها به دلخواه و گاها در سایت های مجازی و جلسات شبانه افرادی که اعتقادی به دولت سیزدهم ندارند تعیین شود. قیمت اجناس و خدمات لحظه ای و افزایش حقوق ها سالانه و آن هم کمتر از نرخ تورم می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید