235433

وعده مسئولان برای ‌افزایش حقوق کارگران بازنشسته/ رئیس جمهور ‌دستور ‌رسیدگی به مطالبات را صادر کرد

دنیای معدن: جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی با انتقاد از عدم افزایش حقوقشان، ‌خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شدند

به گزارش دنیای معدن، جمعی از باز‌نشستگان تامین اجتماعی در استان همدان نسبت به عدم ‌افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر گلایه داشتند و خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شدند. ‌کارگران بازنشسته با ابراز نارضایتی از مبلغ حقوق دریافتی خود ‌می‌گفتند نمی‌توانیم با این حقوق از عهده مخارج زندگی بربیاییم. چرا که حقوق 7 میلیونی کفاف هزینه‌های  زندگی‌ را نمی‌دهد.

جواد جمور، مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در جمع بازنشستگان اظهار داشت: پیگیر حق و حقوق بازنشستگان عزیز هستیم و با توجه به اینکه این مشکل کشوری است، همسو با استان‌های دیگر حرکت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بازنشستگان را به گوش مسئولان کشوری رساندیم، تصریح کرد: با مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم جلساتی برگزار کردیم و قول مساعدت گرفتیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: از زمانی که مواردی در بحث حقوق و دریافتی‌ها از سوی بازنشستگان مطرح شد، رئیس جمهور محترم هم دستور بررسی و رسیدگی به مطالبات افراد دادند.

جمور ضمن تاکید بر اینکه حقوق همه براساس قانون پیگیری خواهد شد افزود: پیگیری مطالبات بازنشستگان وظیفه ما است، چه خودشان به اینجا بیایند و پیگیری کنند، چه در این جا حاضر نباشند.

به زودی مطالبات بازنشستگان محقق می‌شود

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی ‌صبوری کنند چرا که به زودی به مطالباتشان می‌رسند، گفت: قرار است حقوق بازنشستگان اصلاح شود و به افزایش 38 درصدی برسد، ‌صندوق تامین اجتماعی از دولت قبلی 80 هزار میلیارد بدهی داشت که اخیرا پرداخت شده است‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید