234627

میرکاظمی: درباره حقوق بازنشستگان پس از هماهنگی بین دولت و مجلس تصمیم گیری می‌شود

دنیای معدن- رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: میان مجلس و دولت جلساتی برگزار می‌شود و در نهایت بر اساس مستندات تصمیم گیری می‌شود.

 به گزارش دنیای معدن، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز چهارشنبه (1 تیر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یارانه‌های مردم مرتبا در حال پرداخت است، اظهار داشت: کسانی که معترض هستند باید به اعتراضات آن‌ها رسیدگی شود و وزارت کار باید براساس اطلاعاتی که دارد این موارد را تبیین و اصلاحاتی انجام دهد تا یارانه این افراد پرداخت و مابه التفاوت آن نیز واریز شود. اگر هم اطلاعات افراد صحت نداشته باشد یارانه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

وی در رابطه با اینکه آیا سازمان برنامه و بودجه به درگاه الکترونیکی متصل شده است، تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها متصل شده و برخی در ادامه متصل می‌شوند، ما خودمان نیز در حال تکمیل سامانه‌های خود هستیم و کار سنگینی برای ارتقای سامانه‌ها در حال انجام است که در آینده می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با حقوق بازنشستگان در نهایت چه کسی تصمیم گیری می‌کند؟ گفت: طبق قوانین هیئت دولت باید تصویب کند که این کار انجام شده است و هیئت تطبیق مصوبات مجلس باید کارشناسی انجام دهد. میان مجلس و دولت جلساتی برگزار می‌شود و در نهایت بر اساس مستندات تصمیم گیری خواهد شد.

میرکاظمی در رابطه با اینکه برنامه هفتم توسعه در چه مرحله‌ای است؟ افزود: سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم هنوز ابلاغ نشده، اما جلسات مشترکی میان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و این جلسات ادامه دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید