233650

عضو شورای شهر تهران: حقوق کارکنان شهرداری ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

دنیای معدن- عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران قدم بسیار بزرگی برداشت و اینکه مقرر شد حقوق کارکنان ۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا در خدمات رسانی به مردم گام بهتری بردارند، قابل تقدیر است.

به گزارش دنیای معدن، حبیب کاشانی در صحن امروز شورای شهر تهران درباره موضوع افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران اظهارداشت: مشکلات مالی در عدم تحقق بودجه داشتیم اما قدم اساسی از سوی شهرداری برای تحقق حقوق کارکنان برداشته شد و این اقدام برای نهادی که بودجه دولتی نداشت سختی‌هایی را به همراه داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهردار تهران قدم بسیار بزرگی را برداشت و اینکه مقرر شد حقوق کارکنان ۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا در خدمات رسانی به مردم گام بهتری بردارند، قابل تقدیر است.

کاشانی ادامه داد: همچنین مقرر شد ورزش در اختیار عموم قرار بگیرد و بیش از ۳۰۰ چمن مصنوعی و چندین سالن ورزشی افتتاح شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا سالن ها و استخرها تعطیل بود، تصریح کرد: تقاضای من این است که شهرداری توجه لازم را داشته باشد. ایجاد زمین فوتبال برای این بوده که در اختیار جوانان قرار بگیرد. این زمین ها را به مزایده گذاشته ایم و شاهد این هستیم که هزینه هر سانس افزایش یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما برای معتادان متجاهر هزینه می‌کنیم اما هزینه ورزش جوانان را بالا برده ایم که باید در این زمینه دقت صورت بگیرد. اینکه این زمین ها به مزایده گذاشته شود نقض غرض است و تقاضای من این است کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این زمینه اقدام کند.

کاشانی همچنین تصریح کرد: معتادان متجاهر که اعتیاد را ترک می کنند بعضا در سرای محلات حضور پیدا می کردند اما حالا جلسات بازآموزی آنها در منطقه ۱۰ برگزار نمی شود که تقاضا داریم مجددا برقرار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید