230968

واریز سود سهام عدالت از امروز شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ + جزئیات

دنیای معدن- پیگیری‌ها حاکی از آنست که واریز سود سهام عدالت از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، پیگیری‌ها درباره زمان واریز سود سهام عدالت حاکی از این است که روز پنجشنبه اطلاعات مشمولان سهام عدالت به بانک‌ها ارسال شده و از امروز واریز سود به حساب دارندگان سهام انجام می‌شود.

امروز (شنبه) سود سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر پرداخت خواهد شد و افرادی که دارای سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هستند، مبلغی معادل ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان سود به حسابشان وازیر می‌شود.

همچنین رقم‌های اعلام شده برای پرداخت سود سهام عدالت حاکی از افزایش ۲ برابری سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

در روز‌های اخیر، وزیر امور اقتصادی و داریی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان امسال خبر داده بودند.

طبق وعده رئیس سازمان بورس سود سهام عدالت امروز به حساب سهامداران واریز می‌شود. واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ امروز آغاز می‌شود و بر این اساس سهامدارانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است، امروز شنبه ۲۱ اسفندماه ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص اعلام کرد: سهامداران هر دو روش مستقیم وغیر مستقیم که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) یا سایت سهام عدالت ثبت کرده بودند، امروز (شنبه) سود خود را دریافت خواهند کرد.

ارزش ۲۴ میلیونی سهام عدالت

در حال حاضر سهام عدالت با ارزش است. قیمت سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۱۸ اسفند ماه به ۱۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان هفته گذشته به ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته قبل از آن نیز برابر با ۲۴ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید