222058

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته

دنیای معدن: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و پرداخت پاداش ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته در آینده‌ نزدیک خبر داد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: رتبه بندی معلمان در این نشست مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه مجلس اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است. قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع‌تر انجام شود.

تسهیل روند واکسیناسیون دانش آموزان کرمانی برای بازگشایی مدارس

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به پیگیری تسهیل واکسیناسیون دانش آموزان این استان به منظور بازگشایی مدارس و جلوگیری از افت تحصیلی با حضور کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته شاهد افت تحصیلی برخی دانش آموزان به دلیل مجازی شدن آموزش‌ها بوده ایم تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی کرمان، حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استانداری و ستاد کرونا واکسیناسیون ساکنان استان کرمان به طور متوسط ۱۰ درصد نسبت به میانگین کشور بالاتر است که این مساله در مورد دانش آموزان نیز باید با تسریع در زمان انجام شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی

وی به ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند اشاره و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد با همراهی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود تا ظرف ماه‌های آینده شاهد پرداخت پایان خدمت به بازنشستگان این نهاد باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم کرمان و راور اشاره کرد و گفت: مقرر شد در زمینه تهیه بسته حمایتی برای این دانش آموزان اقدام شود و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

وی افزود: موضوع دیگر مورد بحث در این نشست ساختمان آموزش و پرورش کرمان بود که مقرر شد با دستور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس مسئولیت بخش تجهیز این ساختمان با دستور وزیر به عهده بگیرد و به زودی این ساختمان به صورت کامل بهره برداری شود.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات پورابراهیمی طی سال‌های گذشته در زمینه کمک به افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پروش تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی بتوان بخشی از مشکلات مالی اعتباری و بودجه‌ای این وزارتخانه را بر طرف کرد.

 

  • ناشناس ارسالی در پاسخ

    به خدا تعجب می کنم چه دستی پشت پرده هست که انقدر با فرهنگیان مخالف است پاداش آنها از نظر مقدار با بقیه ادارات که تفاوت فاحش دارد و روزی پاداش آنها را می دهند که وراث آنها باید پیگیری کنند واقعا مسئولین باید خجالت بکشند و دست از دروغ و کلک بردارند کسی نگاه سایه شما هم نمی تواند بکند حتی اگر ندهید پس دروغ و ریا و کلک چرا واقعا همکاران من از بی وجدانی بعضی مسئولین در حیرت هستند پول برای همه چیز و همه کس هست فقط فرهنگی بدبخت به خدایا شما خسته شده ایم

دیدگاهتان را بنویسید