240626

شرکت فولاد ازنا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

دنیای معدن-نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: شرکت فولاد ازنا حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر اعتبار لازم تخصیص پیدا کند در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش دنیای معدن، حسین گودرزی در گفت و گویی، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: وقفه ای در احداث شرکت فولاد ازنا ایجاده شده بود که با تلاش های انجام شده در دی ماه سال گذشته عملیات ساخت آن شروع شد.

وی افزود: هفته جاری جلسه ای برای تکمیل شرکت فولاد ازنا خواهیم داشت و به دنبال این هستیم تا مشارکت کنندگان پای کار بیایند در ضمن حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر اعتبار لازم تخصیص پیدا کند در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس بیان کرد: صنایع داروی سازی بایر افلاک در شهرستان ازنا و در منطقه ویژه اقتصادی است که فاز ساخت داروهای انسانی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز داروهای دامی نیز با حداقل ظرفیت موجود فعال شده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مقرر شده هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر صمت در خصوص تامین اعتبار 10 درصد باقی مانده فاز داروهای انسانی صحبت شود تا اعتبار به آن اختصاص پیدا کند و پس از آن راه اندازی شود./

 

دیدگاهتان را بنویسید