228380

اوج گیری درآمد های "ارفع" در آذرماه

دنیای معدن: شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد های عملیاتی طی دوره یک ‎ماهه را برابر با مبلغ ۱۰،۶۲۷ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۹ ماه گذشته ۶۵،۲۹۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

به گزارش دنیای معدن، درآمد های ارائه شده "ارفع" از فروش محصولات در بازار های داخل کشور و خارج از کشور تشکیل شد، عمده ترین درآمد این شرکت فولادی از فروش محصولات در بازار داخلی با مبلغ ۸،۷۲۳ میلیارد ریال به دست آمد و طی ۹ ماه گذشته نیز بیشترین درآمدی که توسط ارفع به ثبت رسیده مربوط به تیرماه ۱۴۰۰ بود.

درآمد های آهن و فولاد ارفع تا آذرماه

بر پایه این گزارش، شرکت آهن و فولاد ارفع درآمدی که از فروش محصولات در آذرماه شناسایی کرد با افزایش ۴۹ درصدی در مقایسه با آبان ماه روبه رو بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۳ درصد رشد را مشاهده کرد، درآمد های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۹ ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که توسط آهن و فولاد ارفع در نهمین ماه از سال جاری شناسایی شد مربوط به «شمش فولادی» با ۸،۷۲۳ میلیارد ریال بود که در بازار داخلی به فروش رفت و نرخ فروش این محصول ۱۳ میلیون و ۳۶۹ هزارتومان به ثبت رسید، همچنین محصول «شمش فولادی» که در بازار صادراتی به فروش رسیده درآمدزایی ۱،۹۰۴ میلیارد ریالی را برای شرکت داشت.

تولید ماهانه محصول «شمش فولادی» شرکت آهن و فولاد ارفع در آذرماه برابر با ۷۵،۹۱۲ تن اعلام شد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مجموع تولید این محصول ۵۵۶،۱۲۹ تن به ثبت رسید و مقدار تولید ماهانه محصول «آهن اسفنجی» نیز ۸۸،۱۷۶ تن گزارش شد.

مقدار فروش محصولات شرکت "ارفع"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان آذرماه سال جاری فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۷۷,۴۷۹ تن اعلام کرد که در بازار های داخلی و صادراتی به فروش رساند، مجموع فروش محصولات این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۴۹۵,۱۱۴ تن اعلام شد و بیشترین مقدار فروش محصول را در بازار داخلی مشاهده می کنیم که ۷۱ درصد فروش سالانه را به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش ماهانه آهن و فولاد ارفع در نهمین ماه از سال جاری ۵۲ درصد رشد را نسبت به آبان ماه از خود بر جای گذاشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش فروش ۲۵ درصدی (۱۵,۵۴۸ تنی) را تجربه کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید