252904

بیست هشتمین ویژه برنامه دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: بیست هشتمین ویژه برنامه دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان (دستان پرتلاش) به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور ۶۷ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۵۴ نفر بیستم اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، بیست هشتمین ویژه برنامه دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان (دستان پرتلاش) به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور ۶۷ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۵۴ نفر بیستم اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

دکتر حسن امان الهی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما  در این برنامه گفت: من از نزدیک شاهد تلاش فداکارانه تلاشگران ذوب آهن اصفهان بودم . در بازدید از ذوب آهن با شغل آتشکار  که یکی از سخت ترین مشاغل این مجتمع است آشنا شدم.در آنجا کارگرانی با غیرت مثال زدنی دل به آتش می زنند تا رزق و روزی حلال سر سفره خانواده خود بیاورند. درود میفرستم به تمام تلاشگران صنعت فولاد کشور که باعث رونق اقتصاد و صنعت این مرز و بوم می شوند .

دکتر امان الهی در ادامه به احترام متقابل در محیط خانواده بین زن و مرد و فرزندان اشاره نمود و گفت:یکی از اموری که عامل اصلی مشکلات خانواده‌ها است عدم آگاهی افراد از وظایف خود در قبال همسر و خانواده می باشد.

همانگونه که مى‌دانید اسلام براى زن و مرد حقوق واجب و مستحبى قرار داده که لازم است رعایت کنند و مراقب باشند که این دستورات حیات‌بخش را زیر پا نگذارند .چرا که این حقوق، پایه‌های اساسى خانواده را تشکیل مى‌دهد و خیر ، سعادت، محبت، لذّت و آرامش و بقاى زندگى مشترک را تأمین مى‌کند.

مهمترین وظایف متقابل زن و شوهر نسبت به هم حفظ حریم یکدیگر و احترام متقابل ، اجتناب از سوء ظن‌هاى بى‌مورد، پرهیز از تندخویی ، بدزبانی، در برابر یکدیگر و دروغ نگفتن و گذشت نسبت به یکدیکر می باشد.

وی در ادامه به اصول خانواده سالم اشاره نمود و گفت : احترام ، عشق و درک متقابل در محیط خانواده اگر رعایت شود با خانواده ای سالم و اعتماد محور مواجه هستیم. زن و مرد همسفرانی هستند که با  آغاز ازدواج، در مسیر زندگی پای می نهند . اگر این سفر با شناخت از هم همراه باشد  از آن شور ، عشق ،نشاط و دلدادگی و محبت و مهربانی پدید می آید و در ظلمت سختی ها از هم جدانشده و در پیچ و خم حوادث همدیگر را رها نمی کنند.

در ادامه این دورهمی با تنی چند از همکاران شرکت کننده گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

-روح ا... ملکی شاغل در مدیریت راهبری ماشین آلات با ۲۲ سال سابقه گفت : امشب خوشحالم که توانستم در این برنامه شاد شرکت نمایم. تمام آیتم های برنامه بسیار عالی و شاد بود.

رحمان کیهانیان شاغل در نورد ۶۵۰ : برنامه شاد و مفرحی بود این برنامه ها می تواند برای همگان خاطره انگیز و جذاب باشد و تاثیر مستقیمی در بالابردن روحیه افراد  در محیط کار و  خانواده داشته باشد.

خیرا... دهقان با ۲۱ سال سابقه شاغل در نورد ۶۵۰گفت : برنامه بسیار خوبی برای خانواده ها در نظر گرفته شده بود و از برگزارکنندگان  تشکر میکنم.

صادق انصاری شاغل در نورد:  برنامه های شاد و متنوعی در سالن اجرا شدکه امیدوارم  تداوم داشته باشد تا اکثر همکاران بتوانند در این برنامه های شاد شرکت نمایند .

محمود اسدی شاغل در مدیریت آگلومراسیون با ۲۰ سال سابقه گفت:  در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها تدارک دیده شده بود که شایسته تقدیر است .

بختیار رجبی شاغل در مدیریت آگلومراسیون : امشب با خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری نمودیم. برنامه ها جالب و جذاب بود شادی و نشاط از جمله عواملی می باشد که در راندمان کاری کارکنان تاثیر مستقیم دارد .

مهدی نوروزی شاغل در مدیریت خرید مواد اولیه : از تمامی دست اندرکاران برنامه شاد امشب قدردانی می کنم. شرکت در این برنامه ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده و بالا بردن روحیه کارکنان در محیط کار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید