227927

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد؛

نقش استراتژیک فولاد مبارکه در اقتصاد کشور

دنیای معدن: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ضمن تبریک 23 دی‌ماه گفت: صنعت فولاد به عنوان صنعت استراتژیک و مادر کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و نیاز است که دولت حمایت‌های لازم را از این صنایع به‌عمل آورد.

به گزارش دنیای معدن، امیررضا نقش در گفت‌وگویی ضمن تبریک 23 دی ماه، سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: صنعت فولاد به عنوان صنعت استراتژیک و مادر کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و نیاز است که دولت حمایت‌های لازم را از این صنایع به‌عمل آورد.

وی افزود: یکی از چالش‌های مهم صنایع مادر فولادی اعم از شرکت فولاد مبارکه و ذوب‌آهن «انرژی» است و دولت باید در رفع محدودیت‌های انرژی اعم از آب، برق و گاز به این صنایع استراتژیک کشور یاری برساند.

نقش با تاکید بر اینکه استان اصفهان ظرفیت توسعه صنایع آب‌بر را ندارد، گفت: با توجه به ماهیت استراتژیک صنایع فولادی برای کشور ضروری است که نسبت به سازگاری با اقلیم استان اصفهان اقدام کنند و شرکت فولاد مبارکه در این زمینه اقداماتی اساسی را انجام داده است.

وی بیان کرد: صنایع فولادی موظف هستند در راستای مصرف بهینه آب اقدامات اساسی انجام دهند و به سرعت نسبت به عدم بهره‌گیری از آب خام اقدام کنند.

نقش با تاکید بر اینکه مدیریت استان اصفهان حمایت‌های لازم را از صنایع فولادی مادر انجام داده است، گفت: علاوه بر نیاز به حمایت مالی دولتی ضرورت دارد که صنایع فولادی در استان اصفهان نسبت به مصرف بهینه انرژی اقدامات عاجل انجام دهند.ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید