228036

فیروزی در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

سرمایه‌گذاری ایمیدرو در فسا موجب کاهش مشکلات جوانان و زنان این شهرستان می‌شود

دنیای معدن: نماینده مردم فسا در دیدار با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای نظیر ایمیدرو از سازمان های تابعه وزارت صنعت و معدن و تجارت در شهرستان فسا در کاهش مشکلات جوانان و زنان این شهرستان بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و درباره مشکلات زنان حوزه انتخابیه خود به بیان نقطه نظراتی پرداخت.

 در این نشست فیروزی با ارائه گزارشی از آمار زنان  شهرستان فسا، وضعیت موجود در زمینه‌های مختلف از قبیل آموزش، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و نیز کمبود امکانات موجود در شهرستان مختص بانوان را تشریح  کرد.

نماینده مردم فسا در این دیدار گفت: سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای نظیر ایمیدرو از سازمان های تابعه وزارت صنعت و معدن و تجارت و یا نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان، شستا از سازمان های تابعه تأمین اجتماعی، سازمان اقتصادی کوثر تابعه بنیاد شهید، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این شهرستان در کاهش مشکلات جوانان و زنان این شهرستان بسیار مؤثر خواهد بود.

لزوم سرمایه‌گذاری مناسب در شهرستان فسا با اخذ دستور رئیس جمهور یا اخذ موافقت یکی از نهادهای مذکور، درخواست  کمکی مؤثر در راستای تسهیل ازدواج حداقل 500  دختر و پسر شهرستان، ضرورت برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، روانشناسی، خانواده و امیدبخشی با تعیین اساتید مجرب بصورت هفتگی یا ماهیانه در شهرستان فسا از جمله درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود./

 

دیدگاهتان را بنویسید