85166

درخواست مهدی طارمی از هواداران پرسپولیس !

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی حساسی را پیش‌رو داریم و حریف‌مان یکی از قدرتمندترین تیم‌های اسیا است.

وی ادامه داد: مربیان ما به خوبی الهلال را آنالیز کرده‌اند و قرار است فیلم بازی این تیم را امشب در اردو تماشا کنیم. خوشبختانه بعد از بردی که در دربی کسب کردیم، روحیه بازیکنان خیلی خوب است و دنبال این هستیم که یک نتیجه خوب دیگر در بازی با الهلال کسب کنیم.
مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند در بازی با الهلال سخت یارگیری شود، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چون به النصر گل زده‌ام عرب‌ها در بازی فردا فقط روی بازی من زوم کنند چرا که همه بازیکنان ما خوب و برای حریف خطرناک هستند، ضمن اینکه حضور صد هزار تماشاگر باعث خواهد شد راحت تر از همیشه بازی کنم چرا که فشار بیشتر روی بازیکنان حریف است. هدف ما این است که با حمایت هواداران کار الهلال را در تهران یکسره کنیم تا در عربستان بازی راحت‌تری را پیش رو داشته باشیم.
طارمی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که فردا ورزشگاه آزادی یکصد هزار تماشاگر را به خود خواهد دید اما انتظار داریم هوداران جوری تشویق کنند که انگار ۲۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ازادی وجود دارد. امیدوارم بتوانیم با ۲،۳ گل این بازی را ببریم تا در بازی رفت کار الهلال را تمام کرده باشیم.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید